آمار دوم دبیرستان آمار سال دوم دبیرستان آمار و مدلسازی دوم دبیرستان آمار و مدلسازی سوم تجربی پروژه آمار word پروژه آمار فایل pdf پروژه آمار ppt فایل پی دی اف پروژه آمار پاورپوینت پروژه آمار دبیرستان آموزش آمار امار دوم دبیرستان بروزه امار پاسخ تمرینات آمار دوم دبیرستان پاورپوینت آمار دوم دبیرستان پروزه آمار پروزه اماری پروژه آمار پروژه آمار دبیرستان پروژه آمار دوم انسانی پروژه آمار دوم دبیرستان پروژه آمار دوم دبیرستان رایگان پروژه آمار دوم ریاضی پروژه آمار رایگان پروژه آمار رایگان پروژه آمار رایگان با نمودار پروژه آمار سال دوم دبیرستان پروژه آمار سال سوم تجربی پروژه آمار سال سوم دبیرستان پروژه آمار سوم تجربی پروژه آمار سوم تجربی رایگان پروژه آمار سوم دبیرستان پروژه آمار سوم دبیرستان تجربی پروژه آمار سوم دبیرستان رایگان پروژه آمار قد دانش آموزان پروژه آمار و مدل سازی پروژه آمار و مدلسازی سوم تجربی پروژه آماری پروژه آماری دبیرستان پروژه آماری دوم دبیرستان پروژه آماری رایگان پروژه آماری سال دوم دبیرستان پروژه آماری سوم تجربی پروژه آماری سوم دبیرستان تجربی پروژه امار پروژه امار دبیرستان پروژه امار دوم دبیرستان پروژه امار رایگان پروژه امار سال دوم پروژه امار سال دوم دبیرستان پروژه امار سوم تجربی پروژه امار سوم دبیرستان پروژه امار و مدلسازی پروژه اماری پروژه اماری دوم دبیرستان پروژه اماری سال سوم تجربی پروژه درس آمار پروژه درس آمار دوم دبیرستان پروژه درس آمار و مدلسازی پروژه رایگان آمار پروژه های آماری پروژه های آماری دوم دبیرستان پروژه های آماری رایگان پروژه های آماری سال سوم تجربی پروژه های اماری پروژه ی آمار پروژه ی آمار دوم دبیرستان پروژه ی آمار سال دوم دبیرستان پروژه ی آمار سال سوم تجربی پروژه ی آماری پروژه ی امار پروژه ی امار دوم دبیرستان تحقیق آمار تحقیق آمار دوم دبیرستان تحقیق آمار دوم دبیرستان رایگان تحقیق آمار دوم ریاضی تحقیق آمار رایگان تحقیق آمار سال دوم دبیرستان تحقیق آمار سوم تجربی تحقیق آمار سوم دبیرستان مقاله آمار مقاله آمار همراه با نمودار مقدمه برای پروژه آمار مقدمه پروژه آمار موضوع پروژه آمار نمودار مستطیلی نمودار میله ای نمونه پروژه آمار دوم دبیرستان فروش کارخانه آرد :: پروژه آمار و مدلسازی دوم و سوم دبیرستان

پروژه آمار و مدلسازی دوم و سوم دبیرستان

پروژه آمار و مدلسازی دوم و سوم دبیرستان

پروژه آمار و مدلسازی دوم و سوم دبیرستان

پروژه آمار و مدلسازی دوم و سوم دبیرستان

آمار دوم دبیرستان
آمار سال دوم دبیرستان
آمار و مدلسازی دوم دبیرستان
آمار و مدلسازی سوم تجربی
پروژه آمار word
پروژه آمار فایل pdf
پروژه آمار ppt
فایل پی دی اف پروژه آمار
پاورپوینت پروژه آمار دبیرستان
آموزش آمار
امار دوم دبیرستان
بروزه امار
پاسخ تمرینات آمار دوم دبیرستان
پاورپوینت آمار دوم دبیرستان
پروزه آمار
پروزه اماری
پروژه آمار
پروژه آمار دبیرستان
پروژه آمار دوم انسانی
پروژه آمار دوم دبیرستان
پروژه آمار دوم دبیرستان رایگان
پروژه آمار دوم ریاضی
پروژه آمار رایگان
پروژه آمار رایگان
پروژه آمار رایگان با نمودار
پروژه آمار سال دوم دبیرستان
پروژه آمار سال سوم تجربی
پروژه آمار سال سوم دبیرستان
پروژه آمار سوم تجربی
پروژه آمار سوم تجربی رایگان
پروژه آمار سوم دبیرستان
پروژه آمار سوم دبیرستان تجربی
پروژه آمار سوم دبیرستان رایگان
پروژه آمار قد دانش آموزان
پروژه آمار و مدل سازی
پروژه آمار و مدلسازی سوم تجربی
پروژه آماری
پروژه آماری دبیرستان
پروژه آماری دوم دبیرستان
پروژه آماری رایگان
پروژه آماری سال دوم دبیرستان
پروژه آماری سوم تجربی
پروژه آماری سوم دبیرستان تجربی
پروژه امار
پروژه امار دبیرستان
پروژه امار دوم دبیرستان
پروژه امار رایگان
پروژه امار سال دوم
پروژه امار سال دوم دبیرستان
پروژه امار سوم تجربی
پروژه امار سوم دبیرستان
پروژه امار و مدلسازی
پروژه اماری
پروژه اماری دوم دبیرستان
پروژه اماری سال سوم تجربی
پروژه درس آمار
پروژه درس آمار دوم دبیرستان
پروژه درس آمار و مدلسازی
پروژه رایگان آمار
پروژه های آماری
پروژه های آماری دوم دبیرستان
پروژه های آماری رایگان
پروژه های آماری سال سوم تجربی
پروژه های اماری
پروژه ی آمار
پروژه ی آمار دوم دبیرستان
پروژه ی آمار سال دوم دبیرستان
پروژه ی آمار سال سوم تجربی
پروژه ی آماری
پروژه ی امار
پروژه ی امار دوم دبیرستان
تحقیق آمار
تحقیق آمار دوم دبیرستان
تحقیق آمار دوم دبیرستان رایگان
تحقیق آمار دوم ریاضی
تحقیق آمار رایگان
تحقیق آمار سال دوم دبیرستان
تحقیق آمار سوم تجربی
تحقیق آمار سوم دبیرستان
مقاله آمار
مقاله آمار همراه با نمودار
مقدمه برای پروژه آمار
مقدمه پروژه آمار
موضوع پروژه آمار
نمودار مستطیلی
نمودار میله ای
نمونه پروژه آمار دوم دبیرستان

  • ۰
  • ۰

 

گندم پس از تخلیه داخل انبار از طربق الواتور به سمت بوجاری هدایت شده و بعد از گرفتن ضایعات مجددا به داخل سیلوهای گندم رفته و این فرآیند بار دیگر تکرار می شود پس از بوجاری , گندم به داخل شن گیر می رود تا سنگ, خاک و پوسته های اضافی آن جدا شود و سپس به داخل دستگاه هم وزن اتومات رفته تا گندم نم زده شود. گندم های نم زده ۱۴ تا ۲۴ ساعت خوابانده می شوند و پس از فرآیند خواب به درون والس برای آسیاب شدن می روند تا سبوس گندم از مغز آن جدا شود . در نهایت آرد تولیدی از طریق دستگاه بلوئر در داخل سیلو ذخیره می شود .

ذخیره آرد در سیلو
ظرفیت سیلوهای ذخیره آرد در حدود ۲۴۰۰ تن‎‎می‎باشد که آردتهیه شده درسیلوهابه مدت ۴۸ ساعت باقی‎‎می‎ماند تا کیفیت مطلوب خود را بدست آورد.

نمونه برداری
در کارخانه‎ها‎ی تولید آرد به منظور حصول اطمینان از کیفیت و مرغوبیت آرد، محصول نهایی را نمونه برداری‎‎می‎کنند و نمونه را به واحد کنترل کیفیت انتقال‎‎می‎دهند تا آزمایشات لازم بر روی آن صورت بگیرد. در این مرحله واحدکنترل کیفی برروی نمونه آردآزمایشاتی نظیرشیمیایی ومیکروبی انجام‎‎می‎دهد که شامل رطوبت،پروتئین،اسیدیته،PH،گلوتن، خاکستر، خاکسترغیرمحلول دراسید، دانه بندی و آزمایش غنی سازی آرد می باشد.
آزمایش رطوبت به منظور مطابقت آرد تولیدی بااستانداردملی شماره ۱ – ۱۰۳ انجام‎‎می‎شود. اگر رطوبت محصول بالاترازحدمجازباشد، پس از مدتی آرد دچار کپک زدگی وکلوخه شدن‎‎می‎شود. آزمون گلوتن،جهت کسب اطمینان ازکیفیت آردتولیدی جهت مصرف وتهیه خمیرمناسب صورت‎‎می‎گیرد. اگر گلوتن آردپایین ترازحدمجازباشد، موجب پاره شدن خمیر‎می‎شود.
آزمونPH‎‎بر روی آرد، میزان اسیدی وقلیایی بودن آن را معین‎‎می‎کند براساس این استاندارد ملی میزان PH نباید از ۵/۶ -۶/۵‎‎کمترویابیشتر شود. آزمون خاکستر به منظورتعیین میزان موادآلی ومعدنی موجوددرآرد صورت‎‎می‎گیرد.آزمایش خاکسترغیرمحلول دراسید،میزان شن وماسه موجوددرآرد و آزمایش اسیدیته، کهنگی آردتولیدی را تعیین می کند.‎‎آزمایش پروتئین مشخص کننده میزان پروتئین موجوددرآردبراساس استانداردملی خواهد بود.مهمترین آزمونی که بر روی آردها انجام‎‎می‎شود، آزمایشSPOT TEST‎‎یاغنی سازی است.

آرد به عنوان یکی از محصولات غذایی است که نقش مهمی را در سبد غذایی خانواده‎ها‎ ایفا‎‎می‎کند. آرد ماده ای پودری است که ازدانه غلات یاسایرموادنشاسته ای تهیه‎‎می‎شود. عموماً آنچه به عنوان آرددر نزد ما شناخته شده تر است، آرد گندم‎‎می‎باشد. در کنار آن، آردهای ذرت، نخود، جو، برنج، گندم سیاه و … نیز تهیه‎‎می‎شود. مهمترین عنصر آرد را نشاسته تشکیل‎‎می‎دهد که زیر مجموعه هیدرات کربن محسوب‎‎می‎شود. آرد گندم عمومابرای تهیه نان و پاستا مورد استفاده قرار می‎گیرد. همچنین به دلیل خواص منحصر به فرد آن، مصارف متعددی دارد. چندین مورد از انواع آرد در کارخانه عبارتند از :

آرد نول که ازقسمت مرکزی آندروسپرم تهیه می‎شود.
ارد ستاره که ازاندوسپرم ومقداری ازپوسته تهیه می‎گردد.
آردتافتون ولواش که که ازآندروسپرم بدست می‎آید.
آردماکارونیکه معمولا ازنوعی گندم به نام «دروم»تهیه می‎شود.
مهمترین ترکیب خمیر آرد و همچنین مهمترین ترکیب نان خمیر است. در حقیقت آرد به پودر یا ذراتی گفته می شود که از خرد کردن و آسیاب کردن دانه های نشاسته ای، غلات، ریشه های زیر زمینی و حبوبات به دست می آید. اگرچه امروزه انواع نان از آردهای مختلف از جمله جو، چاودار، ذرت و … تهیه میشوند اما ترجیحا آرد گندم برای تولید نان در بسیاری از فرهنگ ها مورد استفاده قرار می گیرد و منظور از آرد در دستورالعمل های غذایی بدون عنوان نوع آن، آرد گندم می باشد. زیرا آرد سایر غلات یا فاقد گلوتن هستند یا آنکه گلوتن موجود در آن ها بسیار ناچیز می باشد. مهمترین ویژگیهای آرد که می تواند بر روی عمل آوری خمیر و پخت نان و در نهایت کیفیت نان تولیدی اثز گذار باشد عبارتند از: میزان پروتئین آن، میزان خاکستر و اندازه ذرات آن.

واحدهای آرد سازی اصطلاحا اخیرا والسی موجود را در طرحهایرهق متنوعی ارائه کرده اند که با نامهای معروف به کمپکت شناخته شده اند . برای روشن شدن اذهان عموم سعی می شود تقسیم بندی و سپس مقایسه ای بین طرحهای مورد ًبحث انجام گیرد . مدیران با سابقه کارخانه های آرد سازی کاملا خواهد آمد ًبا مفاهیم مورد بحث آشنا هستند و مطالبی که ذیلا می خواهند گام در این عرصه ً برای کسانی است که جدیداًعموما بگذارند :

۱ . طرح ساختمان طبقاتی

معروف ترین و متداولترین طرح فروش کارخانه آرد است که ماشین آلات در ساختمان چند طبقه اسکلت فلزی یا بتنی به طور معمول در چهار , پنج و یا شش طبقه قرار می گیرد و بین آنها بر اساس طراحی انجام شده لوله کشی و ارتباطات برقرار می شود.

۲ . طرح داخل سوله

در این طرح که در واقع برداشت از طرح طبقاتی است ماشین آلات روی اسکلتهای فلزی نصب می شوند و طرح در داخل یک سوله اجرا می شود .

۳ . طرح یک طبقه ( افقی )

در این طرح که باز در داخل سوله انجام می شود ماشین آلات در طبقات قرار نمی گیرند و مجموعه ماشینها روی کف سالن نصب می شوند .

۴ . کمپکت ( داخل کانتینر )

در این طرح که مشابهت زیادی با طرح داخل سوله دارد ماشین آلات روی شاسی های فلزی و به صورت مجموعه های از قبل نصب در واحد های حدود ۲۰ تنی ارائه می شوند.

چند نکته:
برای تهیه نان های خانگی از آرد بادام های نول موجود در بازار استفاده کنید ، البته آرد تهیه شده از نانوایی ها هم خوب است ولی ممکن است کمی در تهیه خمیر با مشکل مواجه شوید. مخصوصا اگر می خواهید نانهای حجیم تهیه کنید، چون مدت زمان استراحت خمیرهای تهیه شده از آرد های با سبوس بیشتر طولانی تر است و ممکن است مشکل ساز باشد.
قبل از استفاده حتما آن را الک کنید.
آرد در دمای اتاق باشد.
از آرد مانده و رطوبت کشیده استفاده نکنید.
آرد را فقط تا حدی به کار ببرید که خمیر به دست نچسبد.

به جز مباحث فوق یکی از پارامترهای دیگر برای مقایسه طرحهای مختلف استقبال مشتریان از این طرحهاست . در داخل کشور تعداد معدودی طرحهای به اصطلاح کمپکت اجراء شده که اغلب نا موفق می باشند و اکثر کارخانه های آرد سازی در طرحهای ساختمانی و طبقاتی اجراء شده اند و شرکتهای معتبر تولید کننده ماشین آلات و طراح کارخانه های آرد سازی در دنیا نیز گرایش به این سمت دارند . کارخانه های به اصطلاح کمپکت برای مواردی طراحی شده است که نوع آرد تولیدی ویژگیهای خاص ندارد و کارخانه دار نمی خواهد در عرصه رقابت با سایر کارخانه ها وارد شود و نیازی نمی بیند که به درخواست مشتری جهت دانه بندی و درصد سبوس گیری و غیره خط تولید قابل تنظیم داشته باشد و در یک کلام تنوع در آردهای استحصالی وجود ندارد و هدف تولید نوعی آرد برای نانوایی است . سرعت در نصب ماشین آلات و راه اندازی به نسبت زود هنگام از مزایای این طرحها به نسبت طرحهای ساختمانی و طبقاتی است و این مزیت در مقابل غیر قابل انعطاف بودن خط تولید و کیفیت به نسبت پایین آردهای استحصالی مزیتی نیست که در بازار به شدت ًرقابتی کشور پاسخگوی سرمایه گذار باشد . طرحهای اصطلاحا کمپکت برای موارد خاص مثل طرحهای بزرگ دولتی برای توسعه کارخانه های آرد در کنار مزارع گندم و کاهش هزینه های حمل و یا شرایط جنگی و یا حوادث غیر مترقبه طبیعی مثل سیل و زلزله و غیره و موارد مشابه طراحی شده اند و برای شرایط رقابتی موجود در کشور که تعداد کارخانه های آرد نزدیک به دو برابر ظرفیت مورد و رقابتی است سرمایه گذاری در ّنیاز می باشد و وضعیت بسیار حاد این طرحها دور ریختن پول و انرژی و زمان است . لازم به ذکر است در برخی طرحها, سازندگان معتبر ماشین آلات و طراحان کارخانه های آرد سازی شناخته شده جهانی در واقع طرح ساختمانهای طبقاتی را در طبقات اسکلت فلزی زیر سوله اجرا کرده اند که بسیار به طرحهای ساختمانی طبقاتی شبیه است و برای ظرفیتهای پایین طراحی شده است . این طرحها نیز با وجود داشتن اعتباری نزدیک به طرحهای ساختمانی طبقاتی برخی مشکلات مهم مطرح شده در متن نوشتار فوق را دارا می باشند با توجه به قیمتهای ارائه شده مزیت ارزان بودن را نیز ًو ضمنا ندارند . به طور کلی اگر کار ساختمان سازی و ماشین سازی و نصب مکانیکال و الکتریکال تابع مدیریتی منسجم و قوی برنامه ریزی شود می توان مجموعه مزایای طرحهای به اصطلاح کمپکت را در اجراء طراحهای ساختمانی طبقاتی نیز ملحوظ نمود . در خاتمه لازم به ذکر است که برای طراحان و سازندگان معتبر ماشین آلات آرد سازی اجرای تمامی طرحهای یاد شده فوق عملی است و در واقع ماشین آلات مصرف شده در این طرحها شباهت بسیاری با یکدیگر دارد و شاید بتوان گفت ماشین آلات یکی است و تفاوت عمده در دیاگرام طراحی شده برای آسیاب و نحوه چینش ماشین آلات کلی خط تولید می باشد .

 

منبع

 

 

بعد از خرید ، پروژه بصورت کامل و بدون هیجگونه حذفی قابل دانلود می باشد.

 

87- پروژه آمار مقایسه میزان دقایق مطالعه روزانه دو کلاس در ایام امتحانات 20 صفحه
قیمت : 20000 تومان
دانلود نمونه پروژه شماره 87
خرید پروژه شماره 87 + دانلود کامل

86- پروژه آمار ساعت مطالعه درسی روزانه یک کلاس  13 صفحه
قیمت : 16000 تومان
دانلود نمونه پروژه شماره 86

خرید پروژه شماره 86 + دانلود کامل

85- پروژه آمار تعداد ساعت تماشای تلویزیون توسط دانش آموزان در روز 13  صفحه
قیمت : 16000 تومان
دانلود نمونه پروژه شماره 85

خرید پروژه شماره 85 + دانلود کامل

84- پروژه آمار تعداد روزهای بارندگی 100 شهرستان کشور 13  صفحه
قیمت : 16000 تومان
دانلود نمونه پروژه شماره 84

خرید پروژه شماره 84 + دانلود کامل

83- پروژه آمار  برق مصرفی 100 خانواده  14 صفحه
قیمت : 16000 تومان
دانلود نمونه پروژه شماره 83

خرید پروژه شماره 83 + دانلود کامل

82- پروژه آمار طلاق استان های کشور در سال 1390 14 صفحه
قیمت : 16000 تومان
دانلود نمونه پروژه شماره 82

خرید پروژه شماره 82 + دانلود کامل

 81- پروژه آمار تعداد ساعات خواب روزانه دانش آموزان 13 صفحه
قیمت : 16000 تومان
دانلود نمونه پروژه شماره 81

خرید پروژه شماره 81 + دانلود کامل

80- پروژه آمار حجاب 14 صفحه
قیمت : 16000 تومان
دارای پرسشنامه
دانلود نمونه پروژه شماره 80

خرید پروژه شماره 80 + دانلود کامل

79- پروژه آمار نظر مردم درباره انتخاب و خرید لباس 18 صفحه
قیمت : 16000 تومان
دارای پرسشنامه
دانلود نمونه پروژه شماره 79

خرید پروژه شماره 79 + دانلود کامل

78- پروژه آمار نظر مردم درباره چگونگی گذراندن تعطیلات 17 صفحه
قیمت : 16000 تومان
دارای پرسشنامه
دانلود نمونه پروژه شماره 78

خرید پروژه شماره 78 + دانلود کامل

77- پروژه آمار نظر مردم درباره گوش دادن به موسیقی  19 صفحه
قیمت : 16000 تومان
دارای پرسشنامه
دانلود نمونه پروژه شماره 77

خرید پروژه شماره 77 + دانلود کامل

 76- پروژه آمار نظر مردم درباره صرفه جویی در مصرف آب  21 صفحه
قیمت : 16000 تومان
دارای پرسشنامه
دانلود نمونه پروژه شماره 76

خرید پروژه شماره 76 + دانلود کامل

75- پروژه آمار نظر مردم درباره خرید اینترنتی  26 صفحه
قیمت : 16000 تومان
دارای پرسشنامه
دانلود نمونه پروژه شماره 75

خرید پروژه شماره 75 + دانلود کامل

74- پروژه آمار نظر مردم درباره جراحی پلاستیک و زیبایی 15صفحه
قیمت : 16000 تومان
دارای پرسشنامه
دانلود نمونه پروژه شماره 74

خرید پروژه شماره 74 + دانلود کامل

73- پروژه آمار نظر مردم درباره تلفن همراه 23 صفحه
قیمت : 16000 تومان
دارای پرسشنامه
دانلود نمونه پروژه شماره 73

خرید پروژه شماره 73 + دانلود کامل

72- پروژه آمار نظر مردم درباره شب یلدا 24 صفحه
قیمت : 16000 تومان
دارای پرسشنامه
دانلود نمونه پروژه شماره 72

خرید پروژه شماره 72 + دانلود کامل

 71- پروژه آمار نظر مردم درباره دروغ گفتن و دلایل آن 20 صفحه
قیمت : 16000 تومان
دارای پرسشنامه
دانلود نمونه پروژه شماره 71

خرید پروژه شماره 71 + دانلود کامل

70 - پروژه آمار میزان کاهش یا افزایش معدل دانش آموزان 30 دانش آموز 20ص
قیمت : 6000 تومان
دانلود نمونه پروژه شماره 70

خرید پروژه شماره 70 + دانلود کامل

69 - پروژه آمار میزان بارش برف در 20 استان کشور 12 ص
قیمت : 7000 تومان
دانلود نمونه پروژه شماره 69

خرید پروژه شماره 69 + دانلود کامل

68 - پروژه آمار مرگ و میر بین سال های 1380 الی 1385 35 ص
قیمت : 7000 تومان
دانلود نمونه پروژه شماره 68

خرید پروژه شماره 68 + دانلود کامل

67 - پروژه آمار رکورد شنا رفتن 50 دانش آموز 18 ص
قیمت : ۸۰۰۰ تومان
دانلود نمونه پروژه شماره 67

خرید پروژه شماره 67 + دانلود کامل

66 - پروژه آمار رکورد 30 دانش آموز در مسابقه دو و میدانی زنگ ورزش 15 ص
قیمت : ۸۰۰۰ تومان
دانلود نمونه پروژه شماره 66

خرید پروژه شماره 66 + دانلود کامل

65 - پروژه آمار دانش آموزانی که در خانه کامپیوتر دارند 13ص
قیمت : ۸۰۰۰ تومان
دانلود نمونه پروژه شماره 65

خرید پروژه شماره 65 + دانلود کامل

 64 - پروژه آمار تعداد دانش آموزان تجدید شده در 45 امتحان 12 ص
قیمت : 6000 تومان
دانلود نمونه پروژه شماره 64

خرید پروژه شماره 64 + دانلود کامل

 63 - پروژه آمار تخم مرغ مصرفی 25 خانواده در هفته 12 صفحه
قیمت : ۸۰۰۰ تومان
دانلود نمونه پروژه شماره 63

خرید پروژه شماره 63 + دانلود کامل

62 - پروژه آمار میزان مصرف آب 100 خانواده پر مصرف 16ص
قیمت : ۸۰۰۰ تومان
دانلود نمونه پروژه شماره 62

خرید پروژه شماره 62 + دانلود کامل

۶۱- پروژه آمار تاثیر رایانه بر تحصیل دانش آموزان ۵۰ص
قیمت : ۸۰۰۰ تومان
دارای پرسشنامه (۱۰ سوال)
دانلود نمونه پروژه شماره 61

خرید پروژه شماره 61 + دانلود کامل

۶۰- بررسی وضعیت تحصیلی دانش آموزان در دروس غیرتخصصی ۱۰ص
قیمت : ۵۰۰۰ تومان
دانلود نمونه پروژه شماره 60
خرید پروژه شماره 60 + دانلود کامل

۵۹- پروژه آماری بررسی تراز دانش آموزان کانون ۲۰ص
قیمت : ۶۰۰۰ تومان
دانلود نمونه پروژه شماره 59
خرید پروژه شماره 59 + دانلود کامل

 ۵۸- بررسی قدرت بدنی افراد کلاس بر اساس آزمون دراز نشست ۱۲ص
قیمت : ۶۰۰۰ تومان
دانلود نمونه پروژه شماره 58
خرید پروژه شماره 58 + دانلود کامل

 ۵۷- پروژه آمار بررسی دانش آموزان سیگاری و غیر سیگاری و ارتباط آن با افت تحصیلی ۱۵ص
قیمت : ۵۰۰۰ تومان
دارای پرسشنامه (۵ سوال)
دانلود نمونه پروژه شماره 57
خرید پروژه شماره 57 + دانلود کامل

۵۶- پروژه آمار صرفه جویی در مصرف آب ۵۰ص
قیمت : ۶۰۰۰ تومان
دارای پرسشنامه (۱۱ سوال)
دانلود نمونه پروژه شماره 56
خرید پروژه شماره 56 + دانلود کامل

 ۵۵- آمار ساعاتی را که دانش آموزان در یک هفته از کامپیوتر برای انجام فعالیت های درسی استفاده می کنند. ۱۶ص
قیمت : ۴۰۰۰ تومان
دانلود نمونه پروژه شماره 55
خرید پروژه شماره 55 + دانلود کامل

 ۵۴- بررسی ساعات مطالعه دانش آموزان در طول روز ۱۱ص
قیمت : ۴۰۰۰ تومان
دانلود نمونه پروژه شماره 54
خرید پروژه شماره 54 + دانلود کامل

 ۵۳- پروژه آمار قیمت دلار در ۲۰ سال گذشته ۱۶ص
قیمت : ۵۰۰۰ تومان
دانلود نمونه پروژه شماره 53
خرید پروژه شماره 53 + دانلود کامل

۵۲- بررسی تعداد جلسات شرکت ۵۰ نفر از دانش آموزان در مراسم دعای توسل ۱۱ص
قیمت : ۴۰۰۰ تومان
دانلود نمونه پروژه شماره 52
خرید پروژه شماره 52 + دانلود کامل

۵۱- پروژه آماری بررسی میزان حفظ حجاب در موقعیت های مختلف ۱۳ص
قیمت : ۵۰۰۰ تومان
دارای پرسشنامه (۲۰ سوال)
دانلود نمونه پروژه شماره 51
خرید پروژه شماره 51 + دانلود کامل

۵۰- پروژه آمار در مورد اداره ثبت و احوال ۲۰ص
قیمت : ۵۰۰۰ تومان
دانلود نمونه پروژه شماره 50
خرید پروژه شماره 50 + دانلود کامل

۴۹- پروژه آمار بررسی چگونگی نقش سالمندان و نحوه رفتار با آنان ۲۲ص
قیمت : ۵۰۰۰ تومان
دانلود نمونه پروژه شماره 49
خرید پروژه شماره 49 + دانلود کامل

 ۴۸- پروژه آمار بررسی چگونگی نقش افراد در میزان کسب شادی و نشاط خود ۲۲ص
قیمت : ۵۰۰۰ تومان
دارای پرسشنامه (۶ سوال)
دانلود نمونه پروژه شماره 48
خرید پروژه شماره 48 + دانلود کامل

 ۴۷- پروژه آمار بررسی آماری میزان مصرف روزانه آب میوه در بین دانش آموزان دبیرستانی ۲۱ص
قیمت : ۵۰۰۰ تومان
دارای پرسشنامه (۵ سوال)
دانلود نمونه پروژه شماره 47
خرید پروژه شماره 47 + دانلود کامل

 ۴۶- پروژه آمار بررسی آماری مقایسه علاقه دانش آموزان به رنگهای مختلف ۱۶ص
قیمت : ۵۰۰۰ تومان
دانلود نمونه پروژه شماره 46
خرید پروژه شماره 46 + دانلود کامل

۴۵- پروژه آمار بررسی آماری تعداد دقایق مکالمه با تلفن (ثابت و همراه) روزانه دانش آموزان دبیرستانی ۱۹ص
قیمت : ۵۰۰۰ تومان
دارای پرسشنامه (۵ سوال)
دانلود نمونه پروژه شماره 45
خرید پروژه شماره 45 + دانلود کامل

۴۴- پروژه آمار با موضوع چقدر به حل مسائل ریاضی علاقه مندید؟ ۱۰ص
قیمت : ۴۰۰۰ تومان
دارای پرسشنامه (۱۰ سوال)
دانلود نمونه پروژه شماره 44
خرید پروژه شماره 44 + دانلود کامل

۴۳- یک نمونه ۳۰تایی از ماشین های داخل پارکینگ ۸ص
قیمت : ۴۰۰۰ تومان
دانلود نمونه پروژه شماره 43
خرید پروژه شماره 43 + دانلود کامل

۴۲- هدف و مقصود واقعی ما از دیدن فیلم چیست ۲۱ص
قیمت : ۴۰۰۰ تومان
دارای پرسشنامه (۵ سوال)
دانلود نمونه پروژه شماره 42
خرید پروژه شماره 42 + دانلود کامل

۴۱- وزن ۵۰ نفر از کارکنان شرکت تولید قطعات خودرو ۱۲ ص
قیمت : ۴۰۰۰ تومان
دانلود نمونه پروژه شماره 41
خرید پروژه شماره 41 + دانلود کامل

 ۴۰- مقایسه نمرات پایانی سال اول و ترم اول از سال دوم دبیرستان ۱۱ص
قیمت : ۵۰۰۰ تومان
دانلود نمونه پروژه شماره 40
خرید پروژه شماره 40 + دانلود کامل

۳۹- تاثیر موسیقی بر یادگیری ۲۲ص
قیمت : ۷۰۰۰ تومان
دانلود نمونه پروژه شماره 39
خرید پروژه شماره 39 + دانلود کامل

۳۸- پروژه آمار میزان علاقه دانش آموزان به موسیقی ۲۰ص
قیمت : ۵۰۰۰ تومان
دارای پرسشنامه (۸ سوال)
دانلود نمونه پروژه شماره 38
خرید پروژه شماره 38 + دانلود کامل

 ۳۷- پروژه آمار معدل دانش آموزان ۱۶ص
قیمت : ۶۰۰۰ تومان
دانلود نمونه پروژه شماره 37
خرید پروژه شماره 37 + دانلود کامل

۳۶- تاثیر موسیقی بر رفتار جوانان و نوجوانان ۲۲ص
قیمت : ۵۰۰۰ تومان
دارای پرسشنامه (۲۰ سوال)
دانلود نمونه پروژه شماره 36
خرید پروژه شماره 36 + دانلود کامل

۳۵- پروژه آمار بررسی نمرات کسب شده و محاسبه زمان اختصاص داده شده به دو درس آمار و ادبیات ۲۲ص
قیمت : ۵۰۰۰ تومان
دارای پرسشنامه (۸ سوال)
دانلود نمونه پروژه شماره 35
خرید پروژه شماره 35 + دانلود کامل

بعد از خرید ، پروژه بصورت کامل و بدون هیجگونه حذفی قابل دانلود می باشد.

۳۴- پروژه آمار بررسی نقش افراد در میزان چگونگی دچار شدن به افسردگی و از بین رفتن آن ۲۲ص
قیمت : ۵۰۰۰ تومان
دارای پرسشنامه (۶ سوال)
دانلود نمونه پروژه شماره 34
خرید پروژه شماره 34 + دانلود کامل

۳۳- پروژه آمار بررسی میزان علاقه دانش آموزان و کسب نمرات در دو درس فیزیک و آمار ۲۲ص
قیمت : ۵۰۰۰ تومان
دارای پرسشنامه (۸ سوال)
دانلود نمونه پروژه شماره 33
خرید پروژه شماره 33 + دانلود کامل

۳۲- پروژه آمار ایدز ۲۰ص
قیمت : ۵۰۰۰ تومان
دارای پرسشنامه (۱۰ سوال)
دانلود نمونه پروژه شماره 32
خرید پروژه شماره 32 + دانلود کامل

 ۳۱- مقایسه وضعیت تحصیلی بعضی از دانش آموزان رشته ادبیات و علوم انسانی ۱۸ص
قیمت : ۶۰۰۰ تومان
دارای پرسشنامه (۷ سوال)
دانلود نمونه پروژه شماره 31
خرید پروژه شماره 31 + دانلود کامل

۳۰- بررسی نمرات درس ریاضی و زبان ۲۵ دانش آموز ۸ص
قیمت : ۵۰۰۰ تومان
دانلود نمونه پروژه شماره 30
خرید پروژه شماره 30 + دانلود کامل

 ۲۹- بررسی معدل دانش آموزان سال سوم دبیرستان ۲۱ص
قیمت : ۶۰۰۰ تومان

دانلود نمونه پروژه شماره 29
خرید پروژه شماره 29 + دانلود کامل

۲۸- بررسی سطح نمرات فیزیک دو کلاس تجربی در یک دبیرستان ۱۴ص
قیمت : ۶۰۰۰ تومان

دانلود نمونه پروژه شماره 28
خرید پروژه شماره 28 + دانلود کامل

۲۷- بررسی داده های شرکت شیفته (تولید رب) ۱۲ص
قیمت : ۷۰۰۰ تومان
دانلود نمونه پروژه شماره 27
خرید پروژه شماره 27 + دانلود کامل

 ۲۶- بررسی بین اوقات فراغت و عملکرد دانش آموزان در مدرسه و خانه ۱۳ص
قیمت : ۶۰۰۰ تومان

دانلود نمونه پروژه شماره 26
خرید پروژه شماره 26 + دانلود کامل

 ۲۵- بررسی ارتباط بین نمره ریاضیات و تاریخ دانش آموزان ۱۲ص
قیمت : ۵۰۰۰ تومان
دانلود نمونه پروژه شماره 25
خرید پروژه شماره 25 + دانلود کامل

۲۴- بررسی ارتباط بین نمره ریاضیات و ادبیات دانش آموزان ۱۳ص
قیمت : ۵۰۰۰ تومان

دانلود نمونه پروژه شماره 24
خرید پروژه شماره 24 + دانلود کامل

 ۲۳- بررسی ارتباط بین اوقات فراغت و مطالعه دانش آموزان در ایام تعطیل ۲۶ص
قیمت : ۶۰۰۰ تومان
دارای پرسشنامه (۱۰ سوال)
دانلود نمونه پروژه شماره 23
خرید پروژه شماره 23 + دانلود کامل

 ۲۲- بررسی ارتباط بین استفاده دانش آموزان از کامپیوتر و عملکرد آنها در مدرسه ۲۲ص
قیمت : ۸۰۰۰ تومان
دارای پرسشنامه (۹ سوال)
دانلود نمونه پروژه شماره 22
خرید پروژه شماره 22 + دانلود کامل

 ۲۱- بررسی آمار بیماران یک مرکز درمانی ۱۸ص
قیمت : ۴۰۰۰ تومان
دانلود نمونه پروژه شماره 21
خرید پروژه شماره 21 + دانلود کامل

 ۲۰- انتخاب یک ماشین بین ۹۵۰ ماشین در پارکینگ ۱۳ص
قیمت : ۵۰۰۰ تومان
دانلود نمونه پروژه شماره 20
خرید پروژه شماره 20 + دانلود کامل

 ۱۹- اثبات فرضیه علاقه دختران به تحصیل بیشتر از پسران می‌باشد ۲۱ ص
قیمت : ۵۰۰۰ تومان

دارای پرسشنامه (۱۰ سوال)
دانلود نمونه پروژه شماره 19
خرید پروژه شماره 19 + دانلود کامل

 ۱۸- میزان نان مصرفی افراد خانواده در هفته ۱۸ص
قیمت : ۸۰۰۰ تومان
دانلود نمونه پروژه شماره 18
خرید پروژه شماره 18 + دانلود کامل

بعد از خرید ، پروژه بصورت کامل و بدون هیجگونه حذفی قابل دانلود می باشد.

 

۱۷- آمار میزان ساعت مطالعه افراد ۲۲ص
قیمت : ۶۰۰۰ تومان
دارای پرسشنامه (۷ سوال)
دانلود نمونه پروژه شماره 17
خرید پروژه شماره 17 + دانلود کامل

۱۶- پروژه آمار میانگین قد دانش آموزان ۱۳ص
قیمت : ۸۰۰۰ تومان
دانلود نمونه پروژه شماره 16
خرید پروژه شماره 16 + دانلود کامل

۱۵- آمار میانگین اضطراب در خانواده ۲۰ص
قیمت : ۵۰۰۰ تومان
دانلود نمونه پروژه شماره 15

خرید پروژه شماره 15 + دانلود کامل

۱۴- آمار مطالعه و تأثیرات ناشی از آن بر جامعه ۳۰ داده ۱۰ص
قیمت : ۶۰۰۰ تومان
دانلود نمونه پروژه شماره 14
خرید پروژه شماره 14 + دانلود کامل


۱۳- آمار مربوط به مسافت هفت شهر کشورمان ۷ص
قیمت : ۴۰۰۰ تومان
دانلود نمونه پروژه شماره 13
خرید پروژه شماره 13 + دانلود کامل


۱۲- آمار طلاق – قبل از انقلاب و بعد از انقلاب ۱۵ص
قیمت : ۵۰۰۰ تومان

دانلود نمونه پروژه شماره 12
خرید پروژه شماره 12 + دانلود کامل

۱۱- آمار سن ۵۰ نفر از افراد ۸ص
قیمت : ۴۰۰۰ تومان

دانلود نمونه پروژه شماره 11
خرید پروژه شماره 11 + دانلود کامل


 ۱۰- آمار ساعت بیداری دانش آموزان ۱۴ص
قیمت : ۸۰۰۰ تومان
دانلود نمونه پروژه شماره 10
خرید پروژه شماره 10 + دانلود کامل


۰۹- پروژه آمار تاثیر موسیقی بر یادگیری ۵۰ص
قیمت : ۱۰۰۰۰ تومان
دارای پرسشنامه (۱۱ سوال)
دانلود نمونه پروژه شماره 9
خرید پروژه شماره 9 + دانلود کامل


۰۸- بررسی جمعیت روستای بلغان ۲۴ص
قیمت : ۵۰۰۰ تومان
دانلود نمونه پروژه شماره 8
خرید پروژه شماره 8 + دانلود کامل


۰۷- مجموعه افرادی که برای دریافت خون و دادن خون به بانک خون مراجعه نموده اند ۱۳ص
قیمت : ۵۰۰۰ تومان
دانلود نمونه پروژه شماره 7
خرید پروژه شماره 7 + دانلود کامل


۰۶- پروژه آمار استفاده از تلویزیون ۱۱ ص
قیمت : ۴۰۰۰ تومان

دانلود نمونه پروژه شماره 6
خرید پروژه شماره 6 + دانلود کامل


۰۵- آمار ارتباط بین والدین و دانش آموزان ۲۰ص
قیمت : ۶۰۰۰ تومان
دانلود نمونه پروژه شماره 5
خرید پروژه شماره 5 + دانلود کامل


 ۰۴- پروژه آمار میزان برق مصرفی ۳۵ خانوار ۲۰ص
قیمت : ۵۰۰۰ تومان

دانلود نمونه پروژه شماره 4
خرید پروژه شماره 4 + دانلود کامل

۰۳- میزان بارندگی سالیانه در شهرستانهای کشور در سال ۱۳۸۹ ۱۴ص
قیمت : ۴۰۰۰ تومان
دانلود نمونه پروژه شماره 3
خرید پروژه شماره 3 + دانلود کامل

۰۲- جمع نمرات درس های کلاس های دوم ریاضی فیزیک و دوم تجربی دبیرستان عطار ۱۵ص
قیمت : ۵۰۰۰ تومان
دانلود نمونه پروژه شماره 2
خرید پروژه شماره 2 + دانلود کامل

۰۱- پروژه آمار نمرات درس ریاضی چهار کلاس ۱۲ص
قیمت : ۵۰۰۰ تومان

دانلود نمونه پروژه شماره 1
خرید پروژه شماره 1 + دانلود کامل

بعد از خرید ، پروژه بصورت کامل و بدون هیجگونه حذفی قابل دانلود می باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی